tekst Met een enthousiast team van adviseurs staan wij graag voor u klaar. Wij zijn een organisatie die ondernemers wil ontzorgen op het gebied van administratieve zaken.

Wie zijn wij?


Kelvin Klop
kelvin@vertiadvies.nl
Kelvin is bij ons kantoor werkzaam vanaf 2009. Als kantoorleider is hij mede verantwoordelijk voor de planning van diverse werkzaamheden binnen ons kantoor en directe aansturing van zijn administratieve collega’s. Daarnaast behoren ook het rapporteren van zowel jaarrekeningen, tussentijdse rapportages als fiscale advisering tot zijn kerntaken. Samen met Gerrit Timmermans, Bram Vermeulen en Corné Vermeulen vormt Kelvin de directie binnen ons kantoor.

Kelvin werkt de gehele week.
Kelvin Klop

Corné Vermeulen
corne@vertiadvies.nl
Corné is bij ons komen werken in 2002. Behalve op managementtaken legt Corné zich toe op de verdere automatiseringsprocessen van het kantoor. Als relatiebeheerder behoren ook het rapporteren van zowel jaarrekeningen, tussentijdse rapportages, fiscale advisering en de organisatie van onze salarisafdeling tot zijn kerntaken. Samen met Gerrit Timmermans, Bram Vermeulen en Kelvin Klop vormt Corné de directie binnen ons kantoor.

Corné werkt de gehele week.
Corné Vermeulen


Gerrit Timmermans

gerrit@vertiadvies.nl
Gerrit is sinds 1 juli 1989 als kantoorleider mede verantwoordelijk voor alle processen binnen ons kantoor. Hij zet zich zowel in voor de belangen van onze cliënten als voor de belangen van zijn collega’s. Samen met Bram Vermeulen, Kelvin Klop en Corné Vermeulen vormt Gerrit de directie binnen ons kantoor.

Gerrit werkt de gehele week.

Gerrit Timmermans

Bram Vermeulen

bram@vertiadvies.nl
Bram is als stichter van ons kantoor mede verantwoordelijk voor alle processen binnen ons kantoor. Hij zet zich zowel in voor de belangen van onze zakelijke en particuliere cliënten als voor de belangen van zijn collega’s. Samen met Gerrit Timmermans, Kelvin Klop en Corné Vermeulen vormt Bram de directie binnen ons kantoor.

Bram werkt dinsdag tot en met vrijdag.

Bram Vermeulen

Ronald Kwetters
ronald@vertiadvies.nl
Ronald is reeds bij ons kantoor werkzaam vanaf 1997. Als relatiebeheerder behoren het opstellen van zowel jaarrekeningen als tussentijdse rapportages, inclusief fiscale advisering, tot zijn kerntaken.

Ronald werkt de gehele week.
Ronald Kwetters

Annemarie Treffers
annemarie@vertiadvies.nl
Annemarie is sinds 1999 werkzaam bij ons kantoor. Zij is naast haar hoofdtaak als receptioniste ook verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van boekingsbescheiden. Daarnaast is zij ook ondersteunend voor het secretariaat.

Annemarie werkt op maandag, woensdag en donderdag.
Annemarie Treffers

Sandra Vernooij
sandra@vertiadvies.nl
Sandra is bij ons kantoor werkzaam sinds juni 2017. Naast haar hoofdtaak als receptioniste is zij ondersteunend voor het secretariaat.

Sandra werkt op dinsdag en vrijdag.
_mg_2286-1

Bert van Wijgerden
bert@vertiadvies.nl
Bert is bij ons kantoor werkzaam vanaf april 2007. Zijn werk bestaat vooral uit het rapporteren van zowel jaarrekeningen als ook tussentijdse rapportages. Daarnaast wordt Bert ook ingezet bij de controle van de door zijn collega’s opgestelde jaarrekeningen en de fiscale advisering hieromtrent.

Bert werkt de gehele week.
Bert van Wijgerden

Wilco van Heusden
wilco@vertiadvies.nl
Wilco is bij ons werkzaam vanaf april 2008. Als relatiebeheerder behoren het opstellen van zowel jaarrekeningen als tussentijdse rapportages, inclusief fiscale advisering, tot zijn kerntaken. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor tijdige verwerking van de boekingsbescheiden en de planning van alle te verwerken aangiftes omzetbelasting van onze cliënten.

Wilco werkt de gehele week.
Wilco van Heusden

Roy Kuiper
roy@vertiadvies.nl
Roy is bij ons werkzaam vanaf 1 september 2014. Als relatiebeheerder behoren het opstellen van jaarrekeningen, tussentijdse rapportages en het verzorgen van diverse aangiften tot zijn kerntaken.

Roy werkt de gehele week.
_mg_2211

Trudy Roeters
trudy@vertiadvies.nl
Trudy werkt bij ons sinds 2001. Als loonadministrateur is zij verantwoordelijk voor de periodieke verwerkingen van alle salarisstroken van onze cliënten. Daarnaast is Trudy ook inzetbaar bij vele HR vraagstukken.

Trudy werkt op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
Trudy Roeters

Mathea Buijserd
mathea@vertiadvies.nl
Mathea werkt bij ons sinds december 2016.
Samen met Trudy is zij verantwoordelijk voor de periodieke verwerking van alle salarisstroken van onze cliënten.

Mathea werkt op dinsdag, donderdag en vrijdag.
foto_mathea

Maurits van Heusden
maurits@vertiadvies.nl
Maurits is bij ons begonnen als stageloper, van november 2015 tot en met april 2016. Na zijn examens (juni 2016) is Maurits ons team als vaste kracht komen versterken.
Maurits houdt zich bezig met het verwerken van administraties en verricht assisterende werkzaamheden omtrent het opstellen van jaarrekeningen.

Maurits werkt de gehele week.
_mg_9435

Hans van de Wetering
hans@vertiadvies.nl
Hans werkt bij ons sinds juni 2017.
Hans houdt zich bezig met het verwerken van administraties en verricht assisterende werkzaamheden omtrent het opstellen van jaarrekeningen.

Hans werkt de gehele week.
foto_hans

Anja van Loon
anja@vertiadvies.nl
Anja is als ons eerste personeelslid reeds bij ons werkzaam sinds 1990. Naast de verwerking van de boekingsbescheiden van onze cliënten is Anja ook inzetbaar als vervangster op de receptie.

Anja werkt van maandag tot en met woensdag.
Anja van Loon

Jacqueline Buchholtz
jacqueline@vertiadvies.nl
Jacqueline is sinds 1995 werkzaam bij ons kantoor. Haar werk betreft het op klant-locatie leveren van administratieve ondersteuning tot en met het opstellen van de jaarcijfers.

Jacqueline werkt op dinsdag en vrijdag.
Jaqueline Buchholz

Shanna van Dalen
shanna@vertiadvies.nl
Shanna werkt bij ons sinds april 2015. Haar functie is algemeen administratief medewerkster en zij verricht voornamelijk allerlei ondersteunende werkzaamheden voor de relatiebeheerders. Tevens verzorgd zij de eigen administratie.

Shanna werkt op maandag en donderdag.
shanna